Direktør for dansk discountkæde: Priserne stiger nu på dagligvarer
Finn Tang står i spidsen for Aldi Danmark, der åbent slås med 40 års dårligt image. Trods det forløbne coronaår, der øgede salget af dagligvarer, kommer den tyskejede kæde atter ud med underskud.

Af Jesper Olesen
Mens der i dagligvarehandlen er fokus på alt fra nye, digitale løsninger til udvidelse af sortimentet med flere varer, vil tyskejede Aldi Danmark holde fast i rollen som en ren discountkæde.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Fleggaard-koncernen har laveste omsætning i fem år
For abonnenter