Onlinemarkedet har fundet sit leje: Sådan vil dagligvarekæmper vinde markedsandele

Markedet for dagligvarer på nettet er ved at lande på et normalniveau, og dagligvarekoncernernes fokus er flyttet over på at fastholde de kunder, der kom til under corona. Gratis levering og gode tilbudspriser er nogle af de tiltag, som Salling Group og Coop har i tankerne.
Thor Jørgensen står i spidsen for det digitale område i Salling Group, der har de to tilbud føtex hjemmelevering og Bilka To-Go | Foto: Casper Dalhoff/ERH
Thor Jørgensen står i spidsen for det digitale område i Salling Group, der har de to tilbud føtex hjemmelevering og Bilka To-Go | Foto: Casper Dalhoff/ERH

Der er kamp om markedsandelene på onlinemarkedet for dagligvarer, og nu sætter detailkæmperne alle kræfter ind for at vinde eller fastholde kunder efter en coronaperiode, hvor markedet blomstrede som følge af nedlukninger og restriktioner.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også