Onlinemarkedet har fundet sit leje: Sådan vil dagligvarekæmper vinde markedsandele
Markedet for dagligvarer på nettet er ved at lande på et normalniveau, og dagligvarekoncernernes fokus er flyttet over på at fastholde de kunder, der kom til under corona. Gratis levering og gode tilbudspriser er nogle af de tiltag, som Salling Group og Coop har i tankerne.

Der er kamp om markedsandelene på onlinemarkedet for dagligvarer, og nu sætter detailkæmperne alle kræfter ind for at vinde eller fastholde kunder efter en coronaperiode, hvor markedet blomstrede som følge af nedlukninger og restriktioner.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app