Onlinemarkedet for dagligvarer går tilbage efter corona-boost

Nye tal viser, at onlinekøb af dagligvarer i januar tog et dybt dyk i forhold til samme måned sidste år. Markedet er ved at nå et normalniveau, mener flere aktører.
Lagerarbejde hos Nemlig.com. | Foto: Finn Frandsen
Lagerarbejde hos Nemlig.com. | Foto: Finn Frandsen

Den vilde vækstfest, der de seneste to år har domineret onlinehandlen med dagligvarer, ser ud til at være forbi.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også