Onlinemarkedet for dagligvarer går tilbage efter corona-boost
Nye tal viser, at onlinekøb af dagligvarer i januar tog et dybt dyk i forhold til samme måned sidste år. Markedet er ved at nå et normalniveau, mener flere aktører.
![Lagerarbejde hos Nemlig.com. | Foto: Finn Frandsen](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13810906.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7k1qs9r9fmqkblzhto.jpg)
Den vilde vækstfest, der de seneste to år har domineret onlinehandlen med dagligvarer, ser ud til at være forbi.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Netbutikker sænker forventningerne til salget
For abonnenter