DetailWatch

Onlinemarkedet for dagligvarer går tilbage efter corona-boost

Nye tal viser, at onlinekøb af dagligvarer i januar tog et dybt dyk i forhold til samme måned sidste år. Markedet er ved at nå et normalniveau, mener flere aktører.

Lagerarbejde hos Nemlig.com. | Foto: Finn Frandsen

Den vilde vækstfest, der de seneste to år har domineret onlinehandlen med dagligvarer, ser ud til at være forbi.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Læs også

Relaterede