Søstrene Grene-topchef: "Den fysiske butik er kommet stærkt igen efter coronakrisen"

Søstrene Grene vil åbne 30 nye butikker i år, og ifølge topchefen spiller det godt sammen med selskabets online strategi, hvor der også er tryk på ambitionerne.
Mikkel Grene står i dag i spidsen for Søstrene Grene, der blev stiftet af hans forældre i 1970'erne. | Foto: Tycho Gregers/Jyllands-Posten/Ritzau Scanpix
Mikkel Grene står i dag i spidsen for Søstrene Grene, der blev stiftet af hans forældre i 1970'erne. | Foto: Tycho Gregers/Jyllands-Posten/Ritzau Scanpix

Selvom Søstrene Grene de seneste år har sat tryk på selskabets onlineforretning, har de fysiske butikker stadig en stor betydning, og derfor meldte koncernen for to uger siden ud, at planen er at åbne 30 nye butikker i år.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også