DetailWatch

Søstrene Grene-topchef: "Den fysiske butik er kommet stærkt igen efter coronakrisen"

Søstrene Grene vil åbne 30 nye butikker i år, og ifølge topchefen spiller det godt sammen med selskabets online strategi, hvor der også er tryk på ambitionerne.

Mikkel Grene står i dag i spidsen for Søstrene Grene, der blev stiftet af hans forældre i 1970'erne. | Foto: Tycho Gregers/Jyllands-Posten/Ritzau Scanpix

Selvom Søstrene Grene de seneste år har sat tryk på selskabets onlineforretning, har de fysiske butikker stadig en stor betydning, og derfor meldte koncernen for to uger siden ud, at planen er at åbne 30 nye butikker i år.

Som detailkoncern bliver man nemlig nødt til at stå på flere ben, siger Mikkel Grene, der er topchef i Søstrene Grene.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

"Google Analytics er kun toppen af isbjerget"

Vejen er lang før danske webshops kan sænke skuldrene, efter Datatilsynet har dømt brugen af Google Analytics ude - også selvom der ifølge amerikansk medie er et dekret på vej, der skal sikre en løsning, mener chef i bureauet Impact Extend.

Russisk firma er klar med Lego-erstatning

Den russiske virksomhed Inventive Retail Group, der stod for driften af Legos butikker i Rusland, før Lego trak sig ud, fortsætter med at sælge Lego-produkter i nyt navn.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

DetailWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs