Søstrene Grene åbner 30 nye butikker i år – og udvider digitalt

Familieejede Søstrene Grene skruer op for onlinesalg kombineret med flere, fysiske butikker. En ny kunde-app, hvor der ikke som hos andre i detailhandlen er rabattilbud, indgår i strategien.
Mikkel Grene er adm. direktør for familieselskabet Søstrene Grene. | Foto: Mads Frost/ERH
Mikkel Grene er adm. direktør for familieselskabet Søstrene Grene. | Foto: Mads Frost/ERH
AF JESPER OLESEN

Mens den danske detailkoncern Søstrene Grene har fart i åbningen af nye, fysiske butikker, investeres der samtidig millioner i nye, digitale løsninger. Netop nu sker det med en app, der skal være med til at tiltrække endnu flere kunder til både butikkerne og onlineshop.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også