Søstrene Grene åbner 30 nye butikker i år – og udvider digitalt
Familieejede Søstrene Grene skruer op for onlinesalg kombineret med flere, fysiske butikker. En ny kunde-app, hvor der ikke som hos andre i detailhandlen er rabattilbud, indgår i strategien.

AF JESPER OLESEN
Mens den danske detailkoncern Søstrene Grene har fart i åbningen af nye, fysiske butikker, investeres der samtidig millioner i nye, digitale løsninger. Netop nu sker det med en app, der skal være med til at tiltrække endnu flere kunder til både butikkerne og onlineshop.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Søstrene Grene udvider Wolt-samarbejde til Sverige
For abonnenter