DetailWatch

Søstrene Grene åbner 30 nye butikker i år – og udvider digitalt

Familieejede Søstrene Grene skruer op for onlinesalg kombineret med flere, fysiske butikker. En ny kunde-app, hvor der ikke som hos andre i detailhandlen er rabattilbud, indgår i strategien.

Mikkel Grene er adm. direktør for familieselskabet Søstrene Grene. | Foto: Mads Frost/ERH

Mens den danske detailkoncern Søstrene Grene har fart i åbningen af nye, fysiske butikker, investeres der samtidig millioner i nye, digitale løsninger. Netop nu sker det med en app, der skal være med til at tiltrække endnu flere kunder til både butikkerne og onlineshop.

Det familieejede selskab Søstrene Grene har netop nu 250 butikker i 15 lande. Butikkerne drives især af lokale franchise- og joint venture-partnere. Ifølge Mikkel Grene kommer der 30 nye butikker til i år.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

DetailWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs