B&O skærer over 400 forhandlere fra: "Derfor strammer vi skruen"

Ændringen sker som led i strategien om at blive et luksusbrand, siger finansdirektør. ”Vi kommer til at reducere netværket yderligere,” lyder det.
Nikolaj Wendelboe har siden 2019 været finansdirektør i B&O, der satser på at vende års underskud ved at nå en global målgruppe på 200 mio. velhavende design- og musikelskere med hang til luksusbrands. | Foto: PR/B&O
Nikolaj Wendelboe har siden 2019 været finansdirektør i B&O, der satser på at vende års underskud ved at nå en global målgruppe på 200 mio. velhavende design- og musikelskere med hang til luksusbrands. | Foto: PR/B&O

Bang & Olufsens vej til at blive et luksusbrand betyder færre rene B&O-butikker og forhandlere med B&O-produkter på hylderne. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også