Pandora-chef er afventende over for brug af kunstig intelligens

Brugen af kunstig intelligens er foreløbigt på et ”legende stadie” i det børsnoterede smykkefirma, siger topchef til Børsen.
Alexander Lacik har været adm. direktør for Pandora siden 2019. | Foto: Stine Bidstrup/Ritzau Scanpix
Alexander Lacik har været adm. direktør for Pandora siden 2019. | Foto: Stine Bidstrup/Ritzau Scanpix

Det danske smykkefirma Pandora melder pas som frontløber, når det gælder integrationen af kunstig intelligens i forretningen, siger topchef Alexander Lacik til Børsen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også