Matas stiller skarpt på sundhed i vækststrategi: ”Vores største satsning”

Matas-kæden vil som led i vækststrategien tættere på sundhedsmarkedet og øge udvalget af produkter som håndkøbsmedicin og blodtryksmålere. ”Vi skal sikre hele pladen,” siger digital chef.
Matas vil udvide med langt flere sundhedsprodukter i sin webshop som led i vækststrategien frem mod 2025/26, forklarer Brian Andersen. | Foto: Stine Bidstrup/ERH
Matas vil udvide med langt flere sundhedsprodukter i sin webshop som led i vækststrategien frem mod 2025/26, forklarer Brian Andersen. | Foto: Stine Bidstrup/ERH

Frem mod 2025 vil Matas mere end fordoble antallet af produkter på de online hylder på matas.dk som led i koncernens vækstplan, der bl.a. skal bringe omsætningen over 5 mia. kr. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også