Matas stiller skarpt på sundhed i vækststrategi: ”Vores største satsning”
Matas-kæden vil som led i vækststrategien tættere på sundhedsmarkedet og øge udvalget af produkter som håndkøbsmedicin og blodtryksmålere. ”Vi skal sikre hele pladen,” siger digital chef.
![Matas vil udvide med langt flere sundhedsprodukter i sin webshop som led i vækststrategien frem mod 2025/26, forklarer Brian Andersen. | Foto: Stine Bidstrup/ERH](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14428234.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7muw8mye935fk8deozq.jpg)
Frem mod 2025 vil Matas mere end fordoble antallet af produkter på de online hylder på matas.dk som led i koncernens vækstplan, der bl.a. skal bringe omsætningen over 5 mia. kr.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.