Pandoras onlinesalg fylder mindre – fysiske butikker fylder mere

Efter væksten i onlinesalget under corona er det nu igen de fysiske butikker, der vokser salgsmæssigt for det danske smykkefirma Pandora.
Foto: Andrew Kelly/Reuters/Ritzau Scanpix/REUTERS / X02844
Foto: Andrew Kelly/Reuters/Ritzau Scanpix/REUTERS / X02844

Den globale danske smykkekoncern Pandora oplevede som mange andre detailkæder et gennembrud for e-handlen under corona. Genåbningen har imidlertid ændret billedet markant, viser kvartalsrapporten fra det børsnoterede smykkeselskab, der blev offentliggjort tirsdag.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også