Pandora-topchef ikke bekymret over økonomisk nedtur: "Vi forventer ikke, at folk holder op med at købe julegaver"

Den økonomiske krise har ikke bidt sig fast i smykkeselskabet, der oplever flere besøgende i deres butikker. Forklaringen kan ligge i forretningsmodellen, mener adm. direktør.
Alexander Lacik har stået i spidsen for Pandora siden 2019. | Foto: Stine Bidstrup/ERH
Alexander Lacik har stået i spidsen for Pandora siden 2019. | Foto: Stine Bidstrup/ERH
DAGMAR MAILUND REBSDORF

Selvom adm. direktør i Pandora, Alexander Lacik, regner med en dæmpet efterspørgsel efter smykker, har han ikke tænkt sig at stoppe smykkegigantens fremfærd.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også