Salling Group annullerer online ordrer i Føtex-lukning: ”Kan være på kant med købeloven”

Forbrugerrådet Tænk kritiserer, at Salling Group har annulleret stribevis af ordrer efter lukningen af Føtex’ onlinesupermarked. Salling afviser kritikken og siger, at der er givet kompensation.
Salling Group lukkede i sidste uge satsningen på sit bud på et online supermarked og konkurrent til Nemlig,com | Foto: Stine Bidstrup / Ritzau Scanpix
Salling Group lukkede i sidste uge satsningen på sit bud på et online supermarked og konkurrent til Nemlig,com | Foto: Stine Bidstrup / Ritzau Scanpix

Fra den ene dag til den anden lagde Saling Group i sidste uge Føtex net-supermarked i graven og trak dermed stikket på koncernens prestigeprojekt på online dagligvaremarkedet efter godt et år. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også