Salling Group ændrer onlinestrategi: Lægger Føtex-koncept ned

Fremover vil Salling Group fokusere på Bilka i stedet for Føtex, når det gælder online dagligvarehandel. Topchef venter ikke, at forretningen bliver ”en guldgrube”.
Foto: Salling Group/pr
Foto: Salling Group/pr

Det er slut med Føtex Hjemmelevering, da Salling Group fremover vil satse på konceptet Bilka Togo Hjemmelevering i koncernens onlinestrategi, skriver Børsen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også