Matas har bygget en af landets mest brugte webshops – nu skal butikkerne digitaliseres
Matas vil binde online og fysiske salgskanaler endnu bedre sammen med især tre greb, siger digital chef. ”Kravene til at være med i gamet bliver løftet,” lyder det.
![”Fremadrettet vil vi i højere grad se en omfordeling og et udskilningsløb," mener Brian Andersen, digital chef i Matas, der arbejder på at flette online og fysiske butikker mere sammen.. | Foto: Matas/PR](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14428233.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7muw8jxi1z8x6dk0j45.jpg)
Resterne af lagkagen står stadig rimeligt rank som et honnør i glasur og flødeskum for medarbejderne, der defilerer forbi kaffekøkkenet i det flade hovedsæde i Allerød. På første sal shiner tallet 60.000 i gylden ballonskrift på væggen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.