Matas har bygget en af landets mest brugte webshops – nu skal butikkerne digitaliseres

Matas vil binde online og fysiske salgskanaler endnu bedre sammen med især tre greb, siger digital chef. ”Kravene til at være med i gamet bliver løftet,” lyder det.
”Fremadrettet vil vi i højere grad se en omfordeling og et udskilningsløb," mener Brian Andersen, digital chef i Matas, der arbejder på at flette online og fysiske butikker mere sammen.. | Foto: Matas/PR
”Fremadrettet vil vi i højere grad se en omfordeling og et udskilningsløb," mener Brian Andersen, digital chef i Matas, der arbejder på at flette online og fysiske butikker mere sammen.. | Foto: Matas/PR

Resterne af lagkagen står stadig rimeligt rank som et honnør i glasur og flødeskum for medarbejderne, der defilerer forbi kaffekøkkenet i det flade hovedsæde i Allerød. På første sal shiner tallet 60.000 i gylden ballonskrift på væggen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også