Asos mærkede den lave forbrugertillid i august

Den britiske online modebutik Asos’ salg lå lavere end ventet sidste måned, og det betyder en nedjustering af forventningen til den årlige vækst.
I stedet for 4-7 pct. forventer Asos nu en vækst på 2 pct. i år. | Foto: Suzanne Plunkett/Reuters/Ritzau Scanpix
I stedet for 4-7 pct. forventer Asos nu en vækst på 2 pct. i år. | Foto: Suzanne Plunkett/Reuters/Ritzau Scanpix

Inflationens pres på kunderne har kunnet mærkes hos Asos i august, hvor salget i modewebshoppen lå lavere end forventet, skriver The Guardian. Det får den online detailhandler til at advare om, at årets overskud formodentlig kommer til at ligge i den nedre ende af forventningerne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også