Matas-regnskab giver rygstød til vækststrategi trods lavere fart
Selvom onlinemarkedet faldt, var nye varer og øget salg i de fysiske butikker med til at sikre fremgang for Matas i første kvartal. Topchef er tilfreds med udviklingen, selvom omsætningsvæksten stilnede kraftigt af sammenlignet med sidste år.
![Gregers Wedell-Wedellsborg har værfet topchef for Mats siden slutningen af 2017 og har tidligere bl.a. været koncerndirektør i Coop | Foto: Stine Bidstrup/ERH](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14095946.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7l8thlg8tx2l7b6j1yr.jpg)
Matas havde i første kvartal en omsætningsvækst på 3,2 pct. til 1,05 mia. kr. i selskabets skæve regnskabsår, der går fra april til og med marts.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Matas' toplinje steg på alle kanaler i første kvartal
For abonnenter