Matas med rekordomsætning: ”Kunderne er vendt tilbage til de fysiske butikker”
Salget i de fysiske butikker steg i Matas-kæden sidste år og var den primære årsag til væksten i selskabet, mens onlinesalget lå fladt. Trods usikkerhed og faldende forbrugertillid fastholder selskabet vækstmål.

Med en toplinje på 4,34 mia. kr. i det skæve regnskabsår 2021/22, der blev præsenteret onsdag morgen, satte Matas ny omsætningsrekord og rykkede tættere på den langsigtede målsætning om en toplinje på 5 mia. kr. i 2025/26.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Matas fortsætter fremgang med ny rekordomsætning
For abonnenter