Matas med rekordomsætning: ”Kunderne er vendt tilbage til de fysiske butikker”

Salget i de fysiske butikker steg i Matas-kæden sidste år og var den primære årsag til væksten i selskabet, mens onlinesalget lå fladt. Trods usikkerhed og faldende forbrugertillid fastholder selskabet vækstmål.
Foto: Stine Bidstrup/ERH
Foto: Stine Bidstrup/ERH

Med en toplinje på 4,34 mia. kr. i det skæve regnskabsår 2021/22, der blev præsenteret onsdag morgen, satte Matas ny omsætningsrekord og rykkede tættere på den langsigtede målsætning om en toplinje på 5 mia. kr. i 2025/26.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også