Matas' toplinje steg på alle kanaler i første kvartal

Matas’ salg steg på tværs af alle kanaler i første kvartal, med en mindre stigning på 3,2 pct. i den samlede omsætning sammenlignet med samme periode sidste år.
Matas indleder regnskabsåret med en omsætningsfremgang i første kvartal på godt 3 pct. | Foto: PR/Matas
Matas indleder regnskabsåret med en omsætningsfremgang i første kvartal på godt 3 pct. | Foto: PR/Matas
Freja Celine Eriksen, Louise Reseke

Omsætningen i Matas steg til 1,05 mia. kr. i første del af regnskabsåret – en stigning på 3,2 pct. i forhold til første kvartal sidste år. En tendens, der ifølge selskabet blev båret frem af stigende salg på tværs af alle kanaler.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også