"I løbet af det sidste halvår er vi blevet belært, at detailhandlen skal kunne andet end salgstransaktioner"

SOMMERSTATUS: En stor produktlancering, en reorganisering internt, to opkøb og kundernes susende tilbagevenden til butikkerne er med til at tegne første halvår for kommerciel direktør i Matas, Lise Ryevad, fortæller hun i dagens Sommerstatus.
"Efterårets største og vigtigste opgave er at sætte retning for sortimentsudvidelser for de kommende år," siger kommerciel direktør for Matas, Lise Ryevad. | Foto: PR/Matas
"Efterårets største og vigtigste opgave er at sætte retning for sortimentsudvidelser for de kommende år," siger kommerciel direktør for Matas, Lise Ryevad. | Foto: PR/Matas
AF REDAKTIONEN

[fakta]

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også