Liveshopping hitter i flere fødevarevirksomheder: "Vin og kød sælger rigtig godt ved storytelling"
TEMA: LIVESHOPPING Supermarkeder, slagtere og vinhandlere eksperimenterer i forskellig karakter med liveshopping, og ifølge både en online slagter og tal fra Dansk Erhverv er smagsoplevelser via liveshopping populære.

Jonas Muff sætter kameraet op og gør sig klar inden et nyt liveevent. Cirka to gange om måneden går han live med sin slagtervirksomhed Kødriget, som han overtog i april 2021. Denne gang er han flankeret af vinhandleren Andrup Vin, der sammen vil fortælle seerne om kød til grillen og sommerens vin.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app