Liveshopping hitter i flere fødevarevirksomheder: "Vin og kød sælger rigtig godt ved storytelling"

TEMA: LIVESHOPPING Supermarkeder, slagtere og vinhandlere eksperimenterer i forskellig karakter med liveshopping, og ifølge både en online slagter og tal fra Dansk Erhverv er smagsoplevelser via liveshopping populære.
Jonas Muff optræder typisk live to gange om måneden og lægger stor vægt på at adskille sine shows fra hinanden. | Foto: Kødriget/Pr
Jonas Muff optræder typisk live to gange om måneden og lægger stor vægt på at adskille sine shows fra hinanden. | Foto: Kødriget/Pr

Jonas Muff sætter kameraet op og gør sig klar inden et nyt liveevent. Cirka to gange om måneden går han live med sin slagtervirksomhed Kødriget, som han overtog i april 2021. Denne gang er han flankeret af vinhandleren Andrup Vin, der sammen vil fortælle seerne om kød til grillen og sommerens vin.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også