DetailWatch

Liveshopping fortsætter på samme niveau efter corona

TEMA: LIVESHOPPING Hver femte forbruger har liveshoppet i løbet af de seneste tre måneder. Dermed er tilslutningen fra kunderne uændret trods en genåbning af samfundet.

Liveshopper er én af de danske virksomheder, der leverer softwareplatform til liveshopping til detailbranchen. Det er stiftet i marts 2021 af Tim Frank Andersen, Marc Eley og Brian Frisch, der udviklede en platform for Aarstiderne. I april solgte trioen 30 pct. af virksomheden til Boozt. | Foto: Alexander Thorup

Andelen af forbrugere, der har liveshoppet, videoshoppet eller brugt online live-events de seneste tre måneder, forbliver trods genåbningen af samfundet på samme niveau som under coronanedlukningen, hvor salgsfænomenet poppede frem på et tidspunkt, hvor det ikke var muligt at gå i fysiske butikker.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

IC Group har kurs mod afvikling mens modebrands kører videre i premium-koncept

Modeiværksætter og -milliardær Niels Martinsens livsværk IC Group er i dag blot et levn fra tiden som børsnoteret virksomhed og skal med tiden nedlægges som led i strategiskifte, fortæller Christoffer Martinsen-Kønigsfeldt, ny bestyrelsesformand for koncernens resterende to modebrands Tiger of Sweden og By Malene Birger.

Læs også

Relaterede