DetailWatch

Sportmaster sigter mod sorte tal på bundlinjen i 2023

Nye tiltag og brands skal være med til igen at hæve den faldende omsætning for sportskæden og give sorte tal i 2023/24-regnskabet for første gang i mere end et årti.

Andreas Holm, adm. direktør i Sportmaster, glæder sig over opkøbet, der nu endegyldigt lægger en dæmper på måneders kritik fra forbrugere og et intensivt forhandlingsforløb. | Foto: Sportmaster/Pr

Knap 750 mio. kr.

Så mange penge har den danske sportskæde Sportmaster tabt i de seneste fem år, hvor omsætningen samtidig er faldet år for år og i 2020 og 2021 lå 300 mio. kr. under niveauet fra 2017.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

"Google Analytics er kun toppen af isbjerget"

Vejen er lang før danske webshops kan sænke skuldrene, efter Datatilsynet har dømt brugen af Google Analytics ude - også selvom der ifølge amerikansk medie er et dekret på vej, der skal sikre en løsning, mener chef i bureauet Impact Extend.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

DetailWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs