Sportmaster genovervejer butiksstrategi efter nyt tocifret millionunderskud

Størstedelen af Sportmasters butiksomsætning kommer fra centerbutikker, og det har ifølge adm. direktør Andreas Holm kostet dyrt i 2021. Derfor vil sportskæden gentænke hele butiksleddet med en ny stor ejer i spidsen.
Andreas Holm, adm. direktør i Sportmaster, glæder sig over opkøbet, der nu endegyldigt lægger en dæmper på måneders kritik fra forbrugere og et intensivt forhandlingsforløb. | Foto: Sportmaster/Pr
Andreas Holm, adm. direktør i Sportmaster, glæder sig over opkøbet, der nu endegyldigt lægger en dæmper på måneders kritik fra forbrugere og et intensivt forhandlingsforløb. | Foto: Sportmaster/Pr

Som tidligere bebuddet blev 2021 heller ikke året, hvor den danske sportskæde Sportmaster fik stoppet blødningen, der har set selskabet tabe knap 750 mio. kr. over en fem-årig periode.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også