Globale handelsudfordringer bremser forventet Tour-boost hos danske cykelbutikker
Tour de France med dansk start og stor dansk succes skulle have lunet i de danske cykelforretninger, men det har inflation og leveringsproblemer forpurret, melder flere aktører. I Roskilde var interessen dog stor for merchandise.
![Flere danske cykelbutikker havde satset på, at den danske Tour-eufori med dansk Tour-start og samlet dansk Tour-sejr til Jonas Vingegaard ville komme dem til gode. Men effekten er indtil videre udeblevet. | Foto: Marco Bertorello/AFP](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14261608.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7m121ntzw4x15wutxaey.jpg)
Store events udløser tit stort salgspotentiale, og historien kunne næsten ikke være skrevet bedre.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.