Globale handelsudfordringer bremser forventet Tour-boost hos danske cykelbutikker

Tour de France med dansk start og stor dansk succes skulle have lunet i de danske cykelforretninger, men det har inflation og leveringsproblemer forpurret, melder flere aktører. I Roskilde var interessen dog stor for merchandise.
Flere danske cykelbutikker havde satset på, at den danske Tour-eufori med dansk Tour-start og samlet dansk Tour-sejr til Jonas Vingegaard ville komme dem til gode. Men effekten er indtil videre udeblevet. | Foto: Marco Bertorello/AFP
Flere danske cykelbutikker havde satset på, at den danske Tour-eufori med dansk Tour-start og samlet dansk Tour-sejr til Jonas Vingegaard ville komme dem til gode. Men effekten er indtil videre udeblevet. | Foto: Marco Bertorello/AFP

Store events udløser tit stort salgspotentiale, og historien kunne næsten ikke være skrevet bedre.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også