Kinesisk modegigant er på europæisk charmeoffensiv
E-commerce-kæmpen Shein vil med pop-up-butikker i en række europæiske hovedstæder og to svenske samarbejdspartnere forsøge at nå fysisk ud til forbrugerne.
Shein har for længe siden slået sit navn fast på det amerikanske marked, og nu forsøger den kinesiske modekoncern sig med en ny strategi for at øge gennemslagskraften overfor de europæiske forbrugere.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Fast fashion-gigant anklages for at kopiere Zara-design
For abonnenter