Dansk modewebshop ser bundlinjen falde i forberedelse til større ekspansion
Investeringer på blandt andet personalesiden kostede på bundlinjen for Teeshoppen, der så overskuddet skrumpe med 1,2 mio. kr. i 2021.
![Benjamin Philip stiftede Teeshoppen i 2014. I starten var det en dedikeret t-shirt-forretning, men siden har virksomheden forgrenet sig til nu at have et bredt sortiment af varer. | Foto: Teeshoppen/Pr](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13900623.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Benjamin%2520Philip,%2520Teeshoppen.jpeg)
2021 ser ud til at have været et forberedelsens år for den nordjyske modevirksomhed Teeshoppen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.