DetailWatch

Dansk modewebshop ser bundlinjen falde i forberedelse til større ekspansion

Investeringer på blandt andet personalesiden kostede på bundlinjen for Teeshoppen, der så overskuddet skrumpe med 1,2 mio. kr. i 2021.

Benjamin Philip stiftede Teeshoppen i 2014. I starten var det en dedikeret t-shirt-forretning, men siden har virksomheden forgrenet sig til nu at have et bredt sortiment af varer. | Foto: Teeshoppen/Pr

2021 ser ud til at have været et forberedelsens år for den nordjyske modevirksomhed Teeshoppen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Læs også

Relaterede