DetailWatch

Tøjmærke vender tocifret millionunderskud til plus trods fortsatte butiksproblemer

Det danske børnetøjsmærke Molo har efter store corona-udfordringer vendt et underskud på 13 mio. kr. til plus i 2021. Tøjfirmaet forventer forsatte detail-udfordringer i 2022.

Foto: Screenshot, Molo

Selvom 2021 ifølge årsrapporten udgjorde endnu et udfordrende corona-år for det farverige danske børnetøjsbrand, har Molo formået at vende et minus på over 13 mio. kr. til et overskud på 3,7 mio. kr. Det viser årsregnskabet for selskabet.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Dagli' Brugsen lukker yderligere to butikker

Dagli’ Brugsen føjer yderligere to butikker i provinsen til listen over butikker, der skal lukkes i den kommende tid. I forvejen havde dagligvarekæden meddelt, at fire butikker lukkes.

Læs også

Relaterede