Tøjmærke vender tocifret millionunderskud til plus trods fortsatte butiksproblemer

Det danske børnetøjsmærke Molo har efter store corona-udfordringer vendt et underskud på 13 mio. kr. til plus i 2021. Tøjfirmaet forventer forsatte detail-udfordringer i 2022.
Foto: Screenshot, Molo
Foto: Screenshot, Molo

Selvom 2021 ifølge årsrapporten udgjorde endnu et udfordrende corona-år for det farverige danske børnetøjsbrand, har Molo formået at vende et minus på over 13 mio. kr. til et overskud på 3,7 mio. kr. Det viser årsregnskabet for selskabet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også