DetailWatch

Tøjfirma varsler prisstigninger trods vækst: Omkostninger til fragt og energi tynger

Der er ingen vej udenom længere. I 2022 skal en del af de stigende omkostninger, Brands4kids har spist, sendes videre i værdikæden. Det bliver en svær balancegang, siger adm. direktør Erik Andreæ.

Stigende omkostninger har sendt børnetøjfirmaet Brands4kids på jagt efter nyt prispunkt ”Det vil altid være min frygt, at vi får sat priserne for højt op,” siger adm. direktør i Brands4kids, Erik Andreæ (th), der her ses sammen med salgsdirektør Michael Nederby. | Foto: Brands4Kids/PR

Der tegner sig en tendens, når adm. direktør i Brands4kids, Erik Andreæ, læser over skulderen i regnskaberne fra konkurrenter og konkollegaer.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

IC Group har kurs mod afvikling mens modebrands kører videre i premium-koncept

Modeiværksætter og -milliardær Niels Martinsens livsværk IC Group er i dag blot et levn fra tiden som børsnoteret virksomhed og skal med tiden nedlægges som led i strategiskifte, fortæller Christoffer Martinsen-Kønigsfeldt, ny bestyrelsesformand for koncernens resterende to modebrands Tiger of Sweden og By Malene Birger.

Læs også

Relaterede