Tøjfirma varsler prisstigninger trods vækst: Omkostninger til fragt og energi tynger
Der er ingen vej udenom længere. I 2022 skal en del af de stigende omkostninger, Brands4kids har spist, sendes videre i værdikæden. Det bliver en svær balancegang, siger adm. direktør Erik Andreæ.

Der tegner sig en tendens, når adm. direktør i Brands4kids, Erik Andreæ, læser over skulderen i regnskaberne fra konkurrenter og konkollegaer.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Børnetøjsvirksomhed øger overskuddet med 12 millioner
For abonnenter
Johan Bülow køber sig ind i kendt børnesucces
For abonnenter