Temashops annonceudgifter er vokset med millionbeløb efter Temu-indtog

Den kinesiske handelsplatforms offensive markedsføring skubber annoncepriserne på Google op. ”Det er voldsomt,” siger stifter og medejer af Temashop.
Temashops stifter og medejer, Daniel Diness Andersen. | Foto: Temashop/pr
Temashops stifter og medejer, Daniel Diness Andersen. | Foto: Temashop/pr

Det koster danske webshops som Temashop dyrt i annonceomkostninger, at kinesiske Temu har meldt sig på banen med massiv markedsføring på Google rettet mod de danske forbrugere.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også