Lego bliver vippet af pinden i ny imagemåling – Coop rasler ned

I seks år har Lego ligget i toppen af Berlingskes årlige imagemåling, men bliver nu overhalet. Samtidig rykker dagligvarekæde for første gang ind i top 10, mens Coop dykker dybt. 
Danmarks største medicinalvirksomhed Novo Nordisk slår Lego, som må tage til takke med andenpladsen i imagemåling. | Foto: Joseph Prezioso/afp/ritzau Scanpix
Danmarks største medicinalvirksomhed Novo Nordisk slår Lego, som må tage til takke med andenpladsen i imagemåling. | Foto: Joseph Prezioso/afp/ritzau Scanpix

Legetøjsvirksomheden Lego har ikke længere det bedste image ifølge en imagemåling fra Instituttet for Opinionsanalyse (IFO) har foretaget på vegne af Berlingske for 22. år i træk.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også