Byggevarekæde vil udfordre giganterne med digital satsning: Skal vokse 50 pct. på et år
En ny hjemmeside, der samler de tidligere digitale platforme, skal være med til at vokse Johannes Fogs digitale salg med et tocifret millionbeløb på et år.
![Mads Hvelplund har været økonomidirektør i Johannes Fog siden maj 2018. Tidligere har han haft lignende stillinger hos Dagrofa og Stark. | Foto: Johannes Fog/PR](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14358687.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7mjkawrhk6aa4a6t1g1.jpg)
Den nordsjællandske byggevarekæde Johannes Fog vil blive skarpere på onlinehandlen, og det skal ske med en ny digital satsning og med en lancering af en ny hjemmeside.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.