Matas-topchef jagter ny milliardvækst i Norden med dansk formel

Ny position som nordisk spiller skal udnyttes til at løfte både omsætning og indtjening i ny fireårig strategi. Væksten skal primært komme fra online, men topchef ser også plads til nye butikker.
"Vi tror, størstedelen af væksten fortsat kommer fra online, men vi tror også på, at der er plads til at åbne nye butikker i alle markeder," siger topchef i Matas Group Gregers Wedell-Wedellsborg, der tirsdag fremlægger årsregnskab og ny strategi. | Foto: Stine Bidstrup
"Vi tror, størstedelen af væksten fortsat kommer fra online, men vi tror også på, at der er plads til at åbne nye butikker i alle markeder," siger topchef i Matas Group Gregers Wedell-Wedellsborg, der tirsdag fremlægger årsregnskab og ny strategi. | Foto: Stine Bidstrup

Den danske Matas-koncern hæver barren og vil over de kommende fire år sparke både omsætning og indtjening i vejret og vinde markedsandele på det nordiske marked. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også