Boozt afsøger "lommer" i Tyskland – men storstilet satsning udebliver

Boozt er endnu ikke klar til at tage kampen op med bl.a. Zalando på det tyske marked. Der er stadig vækst at hente i Norden og andre steder, siger topchef.
Hermann Haraldsson, der var med til at stifte Boozt, har stået i spidsen for det online stormagasin siden 2010. | Foto: Boozt/pr
Hermann Haraldsson, der var med til at stifte Boozt, har stået i spidsen for det online stormagasin siden 2010. | Foto: Boozt/pr

Boozt har høje ambitioner, efter onlineplatformen i 2023 satte mål op for investorerne om at nå en markedsandel på 10 pct. på det skandinaviske modemarked og samtidig hive overskudsgraden (ebit) op på 10 pct. på sigt.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også