Dansk hudplejebrand taber penge for første gang i ni år

Ledelsen peger bl.a. på et forhøjet omkostningsniveau samt en igangværende internationalisering som årsag til et forventet, men ”ikke tilfredsstillende” underskud.
Jens Høgsted, der tidligere har stået i spidsen for Sportmaster, har siden marts 2021 været adm. direktør i Karmameju. | Foto: Privatfoto
Jens Høgsted, der tidligere har stået i spidsen for Sportmaster, har siden marts 2021 været adm. direktør i Karmameju. | Foto: Privatfoto

For første gang siden 2014/15 kommer det danske hudplejebrand Karmameju ud med røde tal på bundlinjen i 2022/23.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også