Loyale kunder giver direktør rolig nattesøvn: "Vi har et superstærkt fundament"

Hudplejebrandet Karmameju, der kæmper med tilbagegang på bundlinjen, vil stå stærkt både herhjemme og i udlandet – men har fravalgt store forhandlere som Matas. ”Det er vores strategi, og det kan man jo mene om, hvad man vil,” siger direktør. 
Jens Høgsted, der tidligere var topchef i Sportmaster, har siden marts 2021 været adm. direktør i Karmameju. | Foto: Privatfoto
Jens Høgsted, der tidligere var topchef i Sportmaster, har siden marts 2021 været adm. direktør i Karmameju. | Foto: Privatfoto

Når Jens Høgsted kigger ind i sit maskinrum, er der især to motordele, han har ekstra meget fokus på at pleje – hvordan han holder fast i de kunder, han allerede har, og hvordan han får øget kendskabet til sit brand, så der kommer flere, nye kunder ombord. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også