Ecco finder ny direktør til vigtigt marked

Familieejede Ecco har skiftet ud i toppen af ledelsen på det vigtige amerikanske marked, der i fjor stod for 17 pct. af skoselskabets samlede salg.
Ecco har salg i omkring 90 lande og har selv over 2.100 butikker globalt. | Foto: Rikke Kjær Poulsen
Ecco har salg i omkring 90 lande og har selv over 2.100 butikker globalt. | Foto: Rikke Kjær Poulsen

Den sønderjyske skokoncern Ecco, der siden starten af 2022 har været heftigt kritiseret for sit aktive tilvalg af det russiske marked på trods af landets angrebskrig mod Ukraine, har pludseligt skiftet ud i toppen af ledelsen på det vigtige amerikanske marked, skriver fagmediet Footwearnews.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også