Genbrugskæde lancerer ny app med kundeklub: "Det skal forbedre kundeoplevelsen"

En ny app skal give Børneloppen brugbare data om kunderne i et brandvarmt marked, hvor genbrugskæden vil på rov efter flere nye butikker.
Johanna Kiel Nielsen (t.h.) har sammen med Sofie Brandt (t.v.) og de tos ægtefæller stiftet Børneloppen. | Foto: Pr/børneloppen
Johanna Kiel Nielsen (t.h.) har sammen med Sofie Brandt (t.v.) og de tos ægtefæller stiftet Børneloppen. | Foto: Pr/børneloppen

På den anden side af pandemien blev genbrugssegmentet en af de få vindere i en detailhandel hårdt ramt af rekordhøj inflation. Hos danske Børneloppen kom kunderne også tilbage i et rask væk i 2022, og på trods af eftervirkninger fra nedlukninger er der sat skub i salget igen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også