Livsstilsbrand afvikler café i presset år – men sigter efter flere butikker

En café-satsning var i 2022 medvirkende til at grave et underskud i familiekæden Sinnerup, der i 2023 sætter alle kræfter ind på kerneforretningen, fortæller direktør. 
I 2021 stod Sinnerups egne brands for 86 pct. af salget i webshoppen. Direktør Lars Sinnerup fortæller, at det for 2022 var nogenlunde status quo. | Foto: Sinnerup/PR
I 2021 stod Sinnerups egne brands for 86 pct. af salget i webshoppen. Direktør Lars Sinnerup fortæller, at det for 2022 var nogenlunde status quo. | Foto: Sinnerup/PR

Den familieejede bolig- og livsstilsforretning Sinnerup besluttede for en række år siden at gøre salg af egne brands til en strategisk hjørnesten med målet om at få mere kontrol over sit sortiment.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også