Modebrand går knap 80 pct. tilbage på bundlinjen: "Utilfredsstillende"

Zizzi har øget sin omsætning uden for Danmarks grænser, men svære markedsvilkår betyder, at selskabet ikke levede op til egne forventninger i 2022.
Brandet Zizzi, der laver mode til plus size-kvinder, blev grundlagt i 2000. | Foto: Zizzi/pr
Brandet Zizzi, der laver mode til plus size-kvinder, blev grundlagt i 2000. | Foto: Zizzi/pr

Det danske brand Zizzi, der primært laver pluz size-modetøj til kvinder, øgede trods udfordringer i markedet omsætningen i 2022, men må samtidig se overskuddet skrumpe med knap 80 pct.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også