Modebrand går knap 80 pct. tilbage på bundlinjen: "Utilfredsstillende"
Zizzi har øget sin omsætning uden for Danmarks grænser, men svære markedsvilkår betyder, at selskabet ikke levede op til egne forventninger i 2022.
Det danske brand Zizzi, der primært laver pluz size-modetøj til kvinder, øgede trods udfordringer i markedet omsætningen i 2022, men må samtidig se overskuddet skrumpe med knap 80 pct.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Dansk modeselskab skifter navn efter rekord
For abonnenter