Modebrand går knap 80 pct. tilbage på bundlinjen: "Utilfredsstillende"

Zizzi har øget sin omsætning uden for Danmarks grænser, men svære markedsvilkår betyder, at selskabet ikke levede op til egne forventninger i 2022.
Brandet Zizzi, der laver mode til plus size-kvinder, blev grundlagt i 2000. | Foto: Zizzi/pr
Brandet Zizzi, der laver mode til plus size-kvinder, blev grundlagt i 2000. | Foto: Zizzi/pr

Det danske brand Zizzi, der primært laver pluz size-modetøj til kvinder, øgede trods udfordringer i markedet omsætningen i 2022, men må samtidig se overskuddet skrumpe med knap 80 pct.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også