Dansk modeselskab skifter navn efter rekord

Selskabet bag tøjkæden Zizzi har mål om at fordoble indtjeningen og omsætningen på få år. Hastig vækst i onlinesalget inden for plus size-tøj til kvinder skal kombineres med flere butikker i en række lande.
Selskabet Ball Group, der står bag modemærket Zizzi, skifter nu navn til Zizzi. | Foto: Mik Eskestad/ERH
Selskabet Ball Group, der står bag modemærket Zizzi, skifter nu navn til Zizzi. | Foto: Mik Eskestad/ERH
AF JESPER OLESEN

Selskabet bag tøjkæden Zizzi har været igennem en stor omstilling med større fokus på onlinesalget. Det har givet pote, da selskabet i dag kan præsentere et rekordregnskab. Næste skridt bliver skift af navn i alle dele af virksomheden samt åbning af 40 nye butikker rundt om i en række lande.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også