Dansk modeselskab skifter navn efter rekord
Selskabet bag tøjkæden Zizzi har mål om at fordoble indtjeningen og omsætningen på få år. Hastig vækst i onlinesalget inden for plus size-tøj til kvinder skal kombineres med flere butikker i en række lande.

AF JESPER OLESEN
Selskabet bag tøjkæden Zizzi har været igennem en stor omstilling med større fokus på onlinesalget. Det har givet pote, da selskabet i dag kan præsentere et rekordregnskab. Næste skridt bliver skift af navn i alle dele af virksomheden samt åbning af 40 nye butikker rundt om i en række lande.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Danske tvillingers tøjfirma er gået konkurs
For abonnenter