Dansk tøjmærke har fart i globalt salg af herretøj til kendte stormagasiner

Modemærket NN.07, der har to kapitalfonde som hovedaktionærer, er med på trenden, hvor dansk herretøj får international opmærksomhed.
Gadebillede fra den københavnske modeuge. | Foto: Acielle Tanbetova
Gadebillede fra den københavnske modeuge. | Foto: Acielle Tanbetova
AF JESPER OLESEN

Mens modeugernes store shows ofte har kollektioner til kvinder i fokus, har flere danske virksomheder i herremoden fart i det internationale salg.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også