DetailWatch

Dansk tøjmærke har fart i globalt salg af herretøj til kendte stormagasiner

Modemærket NN.07, der har to kapitalfonde som hovedaktionærer, er med på trenden, hvor dansk herretøj får international opmærksomhed.

Gadebillede fra den københavnske modeuge. | Foto: Acielle Tanbetova

Mens modeugernes store shows ofte har kollektioner til kvinder i fokus, har flere danske virksomheder i herremoden fart i det internationale salg.

Blandt dem er NN.07, der udbyder herretøj og har salg gennem op mod 800 butikker rundt om i verden inden for såkaldt premium detailhandel. Det gælder ikke mindst førende stormagasiner og onlinehandel. Blandt NN.07’s kunder er bl.a. stormagasinerne Nordstrom, Saks Fifth Avenue og Bloomingdale’s i USA.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

"Google Analytics er kun toppen af isbjerget"

Vejen er lang før danske webshops kan sænke skuldrene, efter Datatilsynet har dømt brugen af Google Analytics ude - også selvom der ifølge amerikansk medie er et dekret på vej, der skal sikre en løsning, mener chef i bureauet Impact Extend.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

DetailWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs