Show ved modeugen skal sætte digitalt født mærke på verdenskortet

Det unge, danske modemærke Opérasport satser på, at et show under modeugen vil bringe dem op i en anden liga, skriver Børsen.
Opérasport blev stiftet i 2019 og havde i 2021 et overskud før skat på 1,2 mio. kr. | Foto: Screenshot
Opérasport blev stiftet i 2019 og havde i 2021 et overskud før skat på 1,2 mio. kr. | Foto: Screenshot

Under modeugen i København, der starter tirsdag, debuterer Opérasport fra 2019 med et show, der skal sætte det unge danske brand på verdenskortet, skriver Børsen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også