Show ved modeugen skal sætte digitalt født mærke på verdenskortet
Det unge, danske modemærke Opérasport satser på, at et show under modeugen vil bringe dem op i en anden liga, skriver Børsen.
![Opérasport blev stiftet i 2019 og havde i 2021 et overskud før skat på 1,2 mio. kr. | Foto: Screenshot](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14293271.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7m8a68twgitwbf074zc.jpg)
Under modeugen i København, der starter tirsdag, debuterer Opérasport fra 2019 med et show, der skal sætte det unge danske brand på verdenskortet, skriver Børsen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.