Kapitalfondskøb skal sætte turbo på Brands4kids' opkøbsstrategi i udlandet

De nye majoritetsejere i Brands4kids skal hjælpe virksomheden med opkøb i udlandet. ”Vi har aldrig prøvet at lave et opkøb i Tyskland, Holland eller Spanien, og der tror vi, det er en god idé at få nogle ind, der har den kompetence,” siger topchef.
Erik Andreæ (th.), adm. direktør i Brands4kids og kommerciel direktør Michael Nederby (tv.). | Foto: Brands4Kids/PR
Erik Andreæ (th.), adm. direktør i Brands4kids og kommerciel direktør Michael Nederby (tv.). | Foto: Brands4Kids/PR

Salget af en majoritetsandel af Brands4kids til den hollandske kapitalfond Standard Investment skal for alvor sætte gang i den danske virksomheds opkøb af virksomheder og brands i udlandet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også