DetailWatch

Dansk modemærke mangedobler bundlinjen efter international fremgang

Efter et mindre underskud i 2020 kom det danske tøjmærke Ganni ud af 2021 med et tocifret millionoverskud, der er det højeste i de seneste fem år.

Nicolaj Reffstrup overtog i 2009 Ganni sammen med sin ægtefælle Ditte Reffstrup. | Foto: Stine Bidstrup/ERH

For fem år siden lå det danske modebrand Gannis omsætning på 4,6 mio. kr. Nu nærmer det Instagram-venlige mærke sig en toplinje på en milliard.

Alene i 2021 steg omsætningen med knap 58 pct. til 895,5 mio. kr., imens bundlinjen lander på 75 mio. kr. Det er en markant forbedring fra 2020, hvor selskabet var i minus med knap tre mio. kr. - og næsten en fordobling fra 2019-resultatet på 39 mio. kr.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

DetailWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs