Dansk modemærke mangedobler bundlinjen efter international fremgang

Efter et mindre underskud i 2020 kom det danske tøjmærke Ganni ud af 2021 med et tocifret millionoverskud, der er det højeste i de seneste fem år.
Nicolaj Reffstrup overtog i 2009 Ganni sammen med sin ægtefælle Ditte Reffstrup. | Foto: Stine Bidstrup/ERH
Nicolaj Reffstrup overtog i 2009 Ganni sammen med sin ægtefælle Ditte Reffstrup. | Foto: Stine Bidstrup/ERH

For fem år siden lå det danske modebrand Gannis omsætning på 4,6 mio. kr. Nu nærmer det Instagram-venlige mærke sig en toplinje på en milliard.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også