DK Company har fundet ny brand director

Soaked in Luxury og Saint Tropez får ny brand director, der allerede har et stærkt kendskab til DK Company.
Arkivfoto fra DK Company-modeshow. | Foto: Stine Bidstrup
Arkivfoto fra DK Company-modeshow. | Foto: Stine Bidstrup

Det bliver Thomas Schrøder, der overtager posten som brand director for Soaked in Luxury og Saint Tropez efter Frank Toft Nørgaard hos DK Company, skriver Branchemagasinet Tøj.

Thomas Schrøder, der starter i sin nye stilling 1. april, har senest været Head of Territory Nordic & Baltics, Western og Southern Europe hos Superdry, men har tidligere været i stald hos DK Company som brand director for Inwear.

Som brand director for Soaked in Luxury og Saint Tropez bliver opgaven at forsætte væksten på hovedmarkederne, men også styrke internationaliseringen og koble nye markeder på, lyder det.

“Jeg ser begge brands som nogle, der har et enormt potentiale, og efter man har sat en klar strategi for begge brands, så er der en masse uforløst potentiale, der skal indfries,” siger Thomas Schrøder.

Chef for kendt dansk tøjmærke: Vi har i pandemien fået et nyt internationalt ståsted

DK Company tjener rekordmange millioner

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

"Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

For abonnenter

Læs også