B&O har hævet prisen på flere luksusprodukter markant

Kunderne er klar til at betale mere for den ekstraordinære oplevelse og kvalitet, mener Struer-virksomheden, der vil positionere sig stærkere på luksus.
Foto: Pr/b&o
Foto: Pr/b&o

Prisstigninger på 40-50 pct. på nogle af B&O’s dyreste produkter i den såkaldte ”Stage”-kategori skal skærpe B&O’s strategi om at positionere sig stærkere mod luksusmarkedet, skriver Børsen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også