Bang & Olufsens digitale salg stiger – Amazon, JD og Tmall er trækheste
Etailere som Amazon, kinesiske JD.com og Alibaba Groups Tmall sikrer vækst i B&O’s ecommerce forretning i seneste kvartal. Websalget udgør knap en femtedel af selskabets omsætning, men en kernedel af sortimentet er ikke på de digitale hylder.
![Nicolai Wendelboe blev hentet til B&O i 2019 som ny CFO i- han er tidliigere CEO i Arriva | Foto: PR/Bang & Olufsen](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13905654.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7kgpbbmw2oi1l5dk1127.jpg)
Den snart 100 år gamle Struer-virksomhed Bang & Olufsen præsenterede torsdag kvartalsregnskab med ny vækst på toplinjen, mens bundlinjen blev tynget af stigende komponentpriser, der sendte bundlinjen i rødt på med 16 mio. kr.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.