Bang & Olufsens digitale salg stiger – Amazon, JD og Tmall er trækheste

Etailere som Amazon, kinesiske JD.com og Alibaba Groups Tmall sikrer vækst i B&O’s ecommerce forretning i seneste kvartal. Websalget udgør knap en femtedel af selskabets omsætning, men en kernedel af sortimentet er ikke på de digitale hylder.
Nicolai Wendelboe blev hentet til B&O i 2019 som ny CFO i- han er tidliigere CEO i Arriva | Foto: PR/Bang & Olufsen
Nicolai Wendelboe blev hentet til B&O i 2019 som ny CFO i- han er tidliigere CEO i Arriva | Foto: PR/Bang & Olufsen

Den snart 100 år gamle Struer-virksomhed Bang & Olufsen præsenterede torsdag kvartalsregnskab med ny vækst på toplinjen, mens bundlinjen blev tynget af stigende komponentpriser, der sendte bundlinjen i rødt på med 16 mio. kr.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også