Webshops annoncesalg spås stor vækst

Ifølge rapport vil store detailkæders salg af annonceplads på deres platforme til andre brands vokse markant i år.
Retail media kræver fokus på organisation, data og teknologi ifølge Matas. | Foto: Matas/pr
Retail media kræver fokus på organisation, data og teknologi ifølge Matas. | Foto: Matas/pr

Store webshops sælger i stigende grad annonceplaceringer på deres sites til eksterne og udvikler sig til annoncemedier på linje med klassiske netmedier og sociale medier. Det skriver Mediet Markedsføring.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også