Hellofresh ser mangel på danske plantebaserede leverandører

Det børsnoterede måltidskasseselskab vil tilbyde alle kunder plantebaseret proteinalternativ på tværs af brands, men leverandørnetværket mangler stadig, fortæller driftsdirktør Tilman Eichstädt.
"Generelt kan vi se, at tendensen mod vegetariske og plantebaserede måltider vokser langsomt, men støt," udtaler Hello Fresh driftsdirektørs i afdelingen for fødevareforsyning, Tilman Eichstadt.
"Generelt kan vi se, at tendensen mod vegetariske og plantebaserede måltider vokser langsomt, men støt," udtaler Hello Fresh driftsdirektørs i afdelingen for fødevareforsyning, Tilman Eichstadt.

Det store tyske måltidskasseselskab Hellofresh er på jagt efter nye, flere og bedre leverandører af bestemte råvarekategorier.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også