Dansk liveshopping-virksomhed hyrer norsk landechef

Danske Elisa styrker sit fokus på det norske marked med ny landechef og supportteam. 
Elisa (Easy Live Sales) blev stiftet under coronakrisen, da landet var lukket ned. | Foto: Pr/easy Live Sales
Elisa (Easy Live Sales) blev stiftet under coronakrisen, da landet var lukket ned. | Foto: Pr/easy Live Sales

Den danske liveshopping-platform Elisa sætter tryk på udbredelsen i Norge, hvor selskabet har hyret sin første landechef og etableret et supportteam, der er dedikeret til det norske marked, skriver Netthandel.no.

Elisa har været på det norske marked i halvandet år, og fremover er det Johny Larsen, der skal stå i spidsen for platformen i Norge. 

”Norge er et af de mest digitaliserede samfund i verden – og befolkningen har stor appetit på nethandel. Elisa har faktisk allerede gennemført over 1.000 liveshopping-arrangementer i Norge med over 100 brands, hvoraf over 85.000 produkter er blevet tilføjet ”live indkøbskurven” til en værdi af over 100 mio. norske kr.,” siger Johny Larsen i en pressemeddelelse.

Målsætningen for Elisa, der blev stiftet i 2021, er, at liveshopping bliver en afgørende del af alle norske detailhandleres salgsstrategi.

Elisa blev stiftet af Nicolai Aas Pedersen, Rasmus Aas Pedersen og Christian Vester, og i oktober 2021 fik selskabet en investering på 40 mio. kr. fra Bestseller-ejer Anders Holch Povlsens investeringsselskab Heartland samt Nordic Makers.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

"Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

For abonnenter

Læs også