Stark tester livestreaming til kunderne om nye klimakrav

Nye klimakrav til byggeriet er ”videnstungt stof”, men byggemarkedskæden Stark har haft held til at komme i dialog med kunderne gennem livestream. 
Starks første liveudsendelse på Facebook er indtil videre set 3200 gange. | Foto: Stark
Starks første liveudsendelse på Facebook er indtil videre set 3200 gange. | Foto: Stark

3200 visninger og knap 560 kommentarer har byggekoncernen Starks første livestreaming på det sociale medie Facebook i skrivende stund fået. De 59 minutters udsendelse gik ikke ud på at sælge boremaskiner eller træ til kædens kunder, men de nye klimakrav til byggeriet, der trådte i kraft ved årsskiftet til 2023. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også